12.11.14

Μάγκες & Κούκλες. (Ραδιόφωνο και ξερωγώ!)




(Αυτή είναι η "παλιά" ανάρτηση για την εκπομπή.. Δείτε εδώ.)




"Νέα": Η εκπομπή της Δευτέρας (24.11.14) ηχογραφημένη. Κλικ εδώ

Links: UoC Radio: http://radio.uoc.gr/
            
            Φέισμπου: https://www.facebook.com/uocradio?fref=ts


Αναλυτικά:


Λοιπόν, από αύριο και για κάθε Δευτέρα/Πέμπτη από τις 20.30 μέχρι τις 22.00 να μπαίνετε στη σελίδα του UoC Radio να ακούτε τις εκπομπές που θα κάνω! Βασικά, να μπαίνετε όλη την ώρα στη σελίδα του UoC Radio και να ακούτε όλες τις εκπομπές και όχι μόνο, γιατί εκτός από τις εκπομπές (που σύντομα θα γίνουν πιο πολλές), σε λίγο καιρό θα έχουμε και καινούριο πρόγραμμα που, όντως, θα είναι πολύ καλό.

Αλλά για το πρόγραμμα και τους άλλους και γενικά, θα τα βρείτε αλλού (πχ εδώ). 

Να σας πω για μένα τώρα. Εγώ, που λέτε, τις Δευτέρες θα παίζω ελεύθερα μουσική και θα μιλάω επίσης ελεύθερα, σχετικά με ό,τι μου αρέσει και με ενδιαφέρει, οπότε άμα δε σας αρέσει και δε σας ενδιαφερει και εσάς, περιμέντε να τελειώσω εγώ για να ακούσετε τους υπόλοιπους και όσο περιμένετε, βάλτε να δείτε ειδήσεις στο mega μέχρι τις 9 και μετά κατευθείαν στο ΣΚΑΙ μέχρι τις 10 που τελειώνω εγώ.

Τις (περισσότερες) Πέμπτες, η φάση θα είναι λίγο διαφορετική και τόσο η μουσική, όσο και εγώ, θα αναφερόμαστε σε κάτι πιο συγκεκριμένο, είτε αυτό είναι κάποιο θέμα (πχ ξενιτιά, έρωτας, καλοκαίρι κ.λπ.) είτε κάποιο είδος μουσικής, είτε κάποιος συγκεκριμένος καλλιτέχνης ή και συνδυασμός διαφόρων πραγμάτων, που θα έχουν όμως κάτι κοινό. Άμα δε σας αρέσει το θέμα που θα έχω, μπορείτε να βάλετε ειδήσεις στο mega μέχρι τις 9 και μετά κατευθείαν στο ΣΚΑΙ μέχρι τις 10 που τελειώνω εγώ.

Η μουσική που θα βάζω θα είναι πολύ ωραία, και θα ανεβάζω τη λίστα με τα τραγούδια που παίξανε ΕΔΩ. Δεν έχω ξεχάσει να βάλω το link, εννοώ εδώ ακριβώς, δηλαδή σε τούτο το ποστ που θα ανανεώνεται συνέχεια και (στα πλαίσια της αποfacebookοποίησης της ζωής μας) ό,τι σχετικό με την εκπομπή θα το βάζω ΕΔΩ ή θα το λέω στην εκπομπή και πιο σπάνια θα μπαίνει κάτι στο φέισμπουχθ. (Τη σελίδα αυτή θα τη βρίσκετε και με ένα "κλικ" στο logo της εκπομπής που είναι δεξιά.)

Αυτά. Οπότε, Μάγκες και Κούκλες (not "Κυρίες και Κύριοι") τα λέμε αύριο!

Υ.Γ.: Η εκπομπή της πρώτης Πέμπτης, επειδή είναι η πρώτη (και θα είναι "και η πρώτη" --χα!), θα είναι σε στυλ όπως της Δευτέρας, όχι κάτι "ιδιαίτερο" δηλαδή. Οπότε, μην κάνετε τον κόπο...

Υ.Γ.2.: Ορίστε και το ηχητικό "logo" που θα παίζει στην αρχή! (Great -very great- thanks to δ.κ.h.)


Playlists:

20.11.14 (Αφιέρωμα σε Σπύρο Γραμμένο, Τ. Λάθος)
  1. Τζίβες και Κοτσίδες / Σπύρος Γραμμένος
  2. Εσύ ξανά / Ταυτισμένος Λάθος
  3. Τρακ 05 / Σπύρος Γραμμένος
  4. Η μέρα μου όμορφη / Ταυτισμένος Λάθος
  5. Αλίκη / Σπ. Γραμμένος
  6. Ο σκύλος / Σπ. Γραμμένος
  7. Το ξεχασμένο βασίλειο / Ψυχόδραμα 07
  8. Τρακ 09 / Σπ. Γραμμένος
  9. Όταν σε είδα ξανά / Τ. Λάθος
  10. Ο μουνόψειρας / Σπ. Γραμμένος
  11. Εγώ συγνώμη / Τ. Λάθος
  12. Στη χώρα των Λωτοφάγων / Σπ. Γραμμένος, Χρήστος Θηβαίος
  13. Νωτιαίος Μυελός / Απαραβίαστοι Όρκοι, Αλλοπρόσαλος, Τ. Λάθος
  14. Valentines day / Σπ. Γραμμένος
  15. Όποτε κοιτώ ουρανό / Τ. Λάθος
  16. Από παγκάκι σε παγκάκι / Σπ. Γραμμένος
  17. Στο πλήθος χαμένος / Τ. Λάθος
  18. Τρακ 10 / Σπ. Γραμμένος


13.11.14
  1. Καλντερίμια / Joey
  2. Καραπιπερίμ / Δούκισσα
  3. Έχω μία ιστορία / Ήρωας
  4. Ξεσσαλονίκη / Ξύλινα Σπαθιά
  5. Ανεμόσκαλα / Γιάννης Χαρούλης
  6. Κάμερα στραμμένη πάνω μου / Active Member
  7. Άντε, και καλή τύχη μάγκες / Παύλος Σιδηρόπουλος
  8. Σαν κάφτρα στην πληγή / Dave
  9. Πινόκλης / Θανάσης Παπακωνσταντίνου
  10. Στην αγορά του Αλ Χαλίλι / Αλκίνοος Ιωαννίδης
  11. Στη μαμά μου θα το πω / Alba, Aris, The Olympics
  12. Ταξί / Ημισκούμπρια
  13. Όσοι έχουνε πολλά λεφτά / Μάρκος Βαμβακάρης
  14. Σκληρή Αγάπη / Δ.Π.Θ.
  15. Όποτε κοιτώ ουρανό / Τ. Λάθος
  16. Τζίβες και κοτσίδες / Σπύρος Γραμμένος
  17. Γλέντι / Γιάννης Αγγελάκας
  18. Το τανγκό της Νεφέλης / Χάρις Αλεξίου
  19. Απώλεια / Boem, Αλλοπρόσαλος


-Βούδας Κούδας Ιησούς κ' Ιούδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου